De eerste week - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Ton Welie - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Chilliwack, Canada van Ton Welie - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Ton van Welie

Blijf op de hoogte en volg Ton

05 Mei 2014 | Canada, Chilliwack

Afgelopen dinsdag voor 10 weken vertrokken naar Canada. Erg goede vlucht gehad. Helaas nog wel n anderhalfuur bij de emigratie gezeten, maar gelukkig mocht ik wel verder.

De eerste week is voorbij gevlogen. De mensen ontmoet bij wie ik het onderzoek ga doen voor me stage. Erg vriendelijke mensen, morgen ga ik beginnen met m'n onderzoek dus dat zal best goed komen.

Ook hebben ze voor mij n fiets aangeschaft. Een auto huren ging helaas niet aangezien ik nog geen 21 ben. Gelukkig zijn de afstanden niet al te groot en is alles op de fiets goed te bereiken. Zit namelijk in een huis wat ze voor mij gehuurd hebben. Hier heb ik de hele beneden verdieping voor me alleen.

Ik heb helaas nog niet veel kunnen zien dit weekend. Het heeft de hele tijd geregend, maar dat gaat nog wel goed komen. Over twee weken ga ik Calgery en daar is het weer beter hoop ik.

De omgeving is echt prachtig. Hierover later hoop ik wat meer foto's.

Groetjes vanuit Canada

  • 05 Mei 2014 - 08:13

    Therese:

    Super om te lezen dat de vlucht goed is gegaan.
    En wat aardig dat die mensenhaar allemaal al voor je geregeld hebben zeg!
    Geniet ervan! Succes met je onderzoek.

    Gr van ons

  • 09 Mei 2014 - 23:15

    Theo, Karin:

    Wat een ervaring! Ver weg van huis, maar ook zo dichtbij. Veel zien, veel doen, veel meemaken. Succes de komende weken. Morgenavond hebben we het nog wel even over jou. Groetjes van ons vieren en Ted en Toke!

  • 09 Mei 2014 - 23:15

    Theo, Karin:

    Wat een ervaring! Ver weg van huis, maar ook zo dichtbij. Veel zien, veel doen, veel meemaken. Succes de komende weken. Morgenavond hebben we het nog wel even over jou. Groetjes van ons vieren en Ted en Toke!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Student aan HAS Hogeschool. Stage voor Vencomatic in Canada

Actief sinds 05 Mei 2014
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 3109

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 05 Juli 2014

Stage Canada

Landen bezocht: