Met de bus naar Calgary en nog veel meer - Reisverslag uit Calgary, Canada van Ton Welie - WaarBenJij.nu Met de bus naar Calgary en nog veel meer - Reisverslag uit Calgary, Canada van Ton Welie - WaarBenJij.nu

Met de bus naar Calgary en nog veel meer

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

26 Mei 2014 | Canada, Calgary

Bijna een maand hier, geweldig is het! Afgelopen woensdag ben ik met de bus van Chilliwack naar Calgary gereist. Half 9 's ochtends vertrokken en om kwart voor 11 's avonds aangekomen. Goeie en mooie rit gehad dwars door de bergen. Was absoluut geen probleem om bijna 13 uur te zitten.

In Calgary blijf ik tot morgen bij de eigenaren van Vencomatic Canada. Super aardige mensen die me het een en ander in Calgary en omgeving hebben laten zien. Donderdag avond zijn we naar een Country-concert geweest. Echt super leuk om een keer mee te maken en vandaag zijn we naar twee mooie watervallen met gondels naar de top van een berg geweest in Banff. Mooie foto's kunnen maken en een prachtig uitzicht!

Morgen vertrek ik alweer naar Ponoka. Hier ga ik de week doorbrengen op een pluimveebedrijf. Vooral om te kijken hoe men daar te werk gaat. Erg veel zin in! Ben benieuwd bij wat voor mensen ik nu terecht kom. Daarover later meer.

Groetjes vanuit Canada

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Student aan HAS Hogeschool. Stage voor Vencomatic in Canada

Actief sinds 05 Mei 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 3108

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 05 Juli 2014

Stage Canada

Landen bezocht: